Leer hoe een koper naar jouw bedrijf kijkt

Een bedrijf is niet zomaar iets wat je kunt verkopen. Leer hoe een koper naar je bedrijf kent en welke Waarde Factoren bepalen of je bedrijf interessant genoeg is.

Persoonlijke verkopen en adviseren in een online wereld

Online sales heeft de manier veranderd waarop we shoppen. Je zou bijna denken dat verkopers een uitstervend ras zijn. Maar dat is niet helemaal waar. Voor diensten waar persoonlijke contact en vertrouwen belangrijk is, blijft face2face verkopen essentieel. Een situatie waar experts en adviseurs regelmatig mee te maken hebben.

Helaas is het zo dat de meeste verkopers niet goed zijn in verkopen. Bewijs: als jij verkopers probeert te vermijden als je een meubelzaak, auto showroom of winkel inloopt, dan ben je niet de enige. En dat experts en adviseurs die verkopen ‘erbij doen’ afgeschrikt worden door alle eisen die aan een verkoper lijken te worden gesteld. Terwijl zij juist de meeste baat hierbij hebben.

Nogal logisch dat online verkopen dan veel gemakkelijker lijkt.

Door verkopen en adviseren te combineren kun je echter een vliegwiel in gang zetten voor je bedrijf dat na het opstarten met een enorme kracht blijft doordraaien.

Vandaar deze serie van blog posts over persoonlijk verkopen in een tijdperk waar alles digitaal lijkt te worden.

De volgende post begin ik met de eerste van een aantal mythes waaraan je een goede verkoper zou herkennen.

Voor experts die betere klanten willen

Leer om meer plezier en waarde te halen uit je expertise

Abonneer en ontdek:

- Hoe je moeiteloos klanten aantrekt (doorbreek de achterhaalde mythes die iedereen op het verkeerde spoor zet)
- De verrassend simpele mindset verandering waardoor je met plezier meer geld vraagt voor jouw kennis
- Hoe je het vertrouwen wint van iedere klant - in drie eenvoudig toe te passen stappen

We delen je e-mail met niemand

Click Here to Leave a Comment Below

Leave a Reply: